• Aug 11, 16
  • admin
  • 0 Comments

Το native advertising ήταν κυρίαρχη κατεύθυνση για το 2016 έως τώρα και οι marketers έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στο κομμάτι αυτό. Οι καμπάνιες που εξυπηρετούν τις επιχειρήσεις της διασκέδασης ήταν ανέκαθεν "επίπονες" ως προς τον σχεδιασμό, λόγω του περιορισμένου χρόνου για την παραγωγή content.

Με την καλοκαιρινή σεζόν στην Ελλάδα να διαρκεί κατά μέσο όρο δύο μήνες απαιτούν σχολαστικό προγραμματισμό και γνώση για να αποδώσουν. Η ομάδα της AD prestige ανέλαβε ένα bar και ένα club σε κάθε περιοχή της Ηλείας, αξιοποιώντας αποτελεσματικά το native advertisement και τις εξελίξεις στο content marketing, με τις εν λόγω επιχειρήσεις να αποκτούν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.

Αρθρογραφία, φωτογραφικές παραγωγές, έξυπνα posts και μοναδικό περιεχόμενο ήταν τα γρανάζια της αλυσίδας και η ψηφιακή "βιτρίνα" των επιχειρήσεων αυτών που βρήκαν τον σωστό τρόπο να ξεχωρίσουν.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το White Island Summer club στην Κουρούτα, το Thalassa sky bar στον  Αγ. Ανδρέα, το Jo Club στην Κυλλήνη, το Liquid club στην Κρέστενα, το Sherlock roof bar στον Πύργο, το Αίθριον cocktail bar στην Σκαφιδιά, το Ακρωτήρι στην Μπούκα Κορακοχωρίου και το beach party του Κάστρο.

Οι πολύ θετικοί δείκτες και η σαφής άνοδος σε σχέση με προηγούμενες χρονιές αποδεικνύουν την δύναμη μιας σωστής επένδυσης στο online marketing και την αξία της σωστής προετοιμασίας. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !