• Nov 02, 16
  • bymadmin
  • 0 Comments

Με επιτυχία προωθείται η νέα digital campaign του Duomo Bites & Spirits με θέμα το πρωινό και τα 8 νέα του πιάτα. Το Catchphrase που επινοήθηκε απο την ομάδα της AD prestige " Που πας χωρίς πρωινό; " συνοδεύτηκε με μια θεματική φωτογράφιση των προιόντων μέσα στον χώρο, όπου χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία που αφορούν την ζωή πρίν και μετά απ το πρωινό.

Ο λόγος είναι προφανής: To content στο marketing είναι εμπνέεται απ την ίδια την ζωή και αφορά τον άνθρωπο και όσα τον χαρακτηρίζουν. Πατήστε εδώ για να δείτε τα πολύ ενδιαφέροντα posts και κάντε like στη σελίδα του Duomo Bites & Spirits για να ενημερώνεστε για τον κατάλογο και τα events που πραγματοποιεί.